Καραγιάννης: Δουλέψαμε εντατικά και μεθοδικά το 2022, δημοπρατήσαμε έργα 4 δισ. ευρώ | Ειδήσεις για την Οικονομία

Καραγιάννης: Δουλέψαμε εντατικά και μεθοδικά το 2022, δημοπρατήσαμε έργα 4 δισ. ευρώ | Ειδήσεις για την Οικονομία

Την αποτίμηση της χρονιάς που πέρασε έκανε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, με σχετική του ανάρτηση στο Facebook.

Όπως τόνισε ο ίδιος με μεθοδικότητα και επιμονή διασφαλίστηκε ότι θα συνεχιστούν όλα τα έργα παρά τις αυξήσεις στις τιμές πρώτων υλών, ενώ επετεύχθη η παράδοση των έργων πιο νωρίς από το προσδοκώμενο. Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε για περισσότερη δουλειά και περισσότερα έργα το 2023.

Η ανάρτησή του:

«Άλλος ένας χρόνος έντονος, συναρπαστικός και πάνω από όλα απαιτητικός τελειώνει σήμερα.

Και τί δεν είδαμε: έναν πόλεμο που συνεχίζεται, τη μεγαλύτερη ενεργειακή κρίση των τελευταίων δεκαετιών, υψηλό πληθωρισμό και την πανδημία να επιμένει.

Καλά όλα αυτά αλλά θα μου πει κάποιος και εσείς τί κάνατε;

Εμείς κάναμε ότι ακριβώς κάνουμε από την πρώτη μέρα που ήρθαμε στο Υπουργείο.

Δουλέψαμε όλοι μαζί με πίστη και επιμονή, εντατικά και μεθοδικά, αξιοποιήσαμε όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία, εκσυγχρονίσαμε το θεσμικό πλαίσιο, διασφαλίσαμε ότι θα συνεχιστούν όλα τα έργα παρά τις αυξήσεις των πρώτων υλών και καταφέραμε να παραδίδουμε έργα πιο νωρίς από ότι αρχικά προβλέπονταν.

Και τι εννοώ:

Παραδώσαμε στους πολίτες έργα μικρά και μεγάλα, που περίμεναν για χρόνια και που βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα τους, όπως το Μετρό στον Πειραιά, την Παράκαμψη Αμφιλοχίας, τη Γέφυρα Αλιάκμονα, το «Ορφανό» χιλιόμετρο Ποτίδαιας, τη Θέρμη – Γαλάτιστα.

Ξεκινήσαμε μετά από πολλά χρόνια να κατασκευάζουμε τον Αυτοκινητόδρομο «Πάτρα – Πύργος» και το ΒΟΑΚ, έργα εξαιρετικά σημαντικά για την Πελοπόννησο και την Κρήτη.

Συμβασιοποιήσαμε, έργα σημαντικά ανάμεσα στα οποία το Thessaloniki Flyover, το κομμάτι του Άγιος Νικόλαος- Νεάπολη στο ΒΟΑΚ, την Αποκατάσταση της Διώρυγας Κορίνθου, τη Διευθέτηση οριοθέτηση του ρέματος της Ραφήνας, τα τρία αντιπλημμυρικά έργα της Θεσσαλονίκης, έργα αναβάθμισης στο σιδηροδρομικό δίκτυο (Λάρισα-Βόλος, Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, Ροδοδάφνη-Ρίο, Σ.Σ Αθηνών) καθώς και στα περιφερειακά αεροδρόμια Χίου, Πάρου κ.α

Δημοπρατήσαμε έργα άνω των 4 δισ. € ανάμεσα στα οποία τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής, την Επέκταση Γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον, τους Οδικούς άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, Αντιπλημμυρικά έργα σε όλη τη χώρα, τη Λειτουργία και Συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης, το φράγμα Ενιπέα στα Φάρσαλα και του Ταυρωνίτη στα Χανιά, την Αναβάθμιση αεροδρομίων σε Σύρο και Νάξο και πολλά ακόμη…

Τί σημαίνουν όλα αυτά;

– Σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας.

– Σημαίνουν καλύτερη οδική ασφάλεια.

– Σημαίνουν μεγαλύτερη τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη.

– Σημαίνουν ταχύτερες και ασφαλέστερες μεταφορές.

– Σημαίνουν μεγαλύτερη προστασία του περιβάλλοντος.

Από την πλευρά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου, που ανταποκρίνονται στα δύσκολα και που μοιραζόμαστε τη πίστη ότι αυτή η χώρα και θέλει και μπορεί.

Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή και δημιουργική χρόνια.

Πάντα με αισιοδοξία και με αυτοπεποίθηση.

Και με μία μόνο υπόσχεση το 2023: ακόμα περισσότερη δουλειά, ακόμα περισσότερα έργα».

Διαβάστε ακόμη 

Το σπίτι της χρονιάς; Η ιστορία πίσω από την κατοικία-υπερπαραγωγή που “επιπλέει” στο νερό 

10 κρασιά-διαμάντια από τα …ξένα που μένουν αξέχαστα 

Οι δυο διασημότερες τσάντες όλων των εποχών σε ακτινογραφία: Chanel 2.55 vs. Chanel Classic flap 

Πηγή: Newmoney.gr